onsdag 22 juli 2009

kort å mat :-)

Igår kväll åt vi pizza och hade spelkväll med KaLin och KaRin. Det va ganska länge sen man spelade och det va dags att uppfriska minnet med 7an, Nollan, och Plump. Trisst nog va det bara jag som ville spela Tecknet, så det blev inget med det denna gången... Alice va så säker som sov i vagnen. Hon fixade bra att ta kvällen där.. Undviker att skriva vem som vann, för inte va det jag iaf.. :) Men grattis till min Pärla, vi delar på segern i Plump va??



Har varit lugnt här hemma idag. Snorpan håller på ändra sina rutiner på dagarna, så man känner sig lite vilse ibland, innan man kommer på vad hon vill hitta på. Vi kämpar på med gröten. Ibland är den mer rolig än den är god. Idag fick hon känna, kladda, äta, uppleva gröten. Tur att man har tvättmaskin höll jag på att säga- men det har vi ju inte :-)

Blev bortskämd av Älsklingen idag, "Hjärtegod" potatis o köttbullar, lyxmat lagad med äkta kärlek..

2 kommentarer:

  1. Sicken söt potatis.. Och jag kände ett visst agg gentemot flugor i förra inlägget?!! ;)
    Kram Mia

    SvaraRadera