söndag 26 juli 2009

Allt eller inget!

Ibland gör vi inte alls mycket här hemma. Men idag har det allt varit fullt upp!
Började dagen med minigolf, hela familjen och moster Sanna. Måste erkänna att fantasigolfen var Sjukt svår! Jag ville så gärna så gärna vinna. Eller iaf inte komma sist.. Ett tag såg det inte mörkt ut, men snart sket det sig redigt ordentligt! Ja, ja.. Lever på citatet:
-Ingen är världsbäst på allt..
(fast det va visst samma vinnare på golfen som på Plump här om kvällen)
Mina motståndare: Älsklingen & Sanna


Min lilla Hejjarklack

När jag återhämtat mej från förlusten kom Klara å Erik förbi på en kaffekopp, alltid lika kul när
man ser dom! Och sen slapp jag och Älsklingen laga mat idag, för vi blev bjudna på grillat hos mina Päron, smarrigt smarrigt.. Ruskigt mätt blev man..
Hela dagen har rullat på med att åka hit o dit, besök här o besök där. Nu ligger Lillis och sover, Pärlan är iväg hos TantAnnika, och jag är helt SLUT.. Krafterna sinat..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar