fredag 17 juli 2009

Bad-dag för familjen WidellJohansson

Lilltösen lät mig sova till 9 idag med. Hon e duktig på sova hon :)
Det är min Pärla med bra på :) Efter många försök att väcka henne fick jag sedan hjälp av telefonen.

Vi gjorde ett nytt försök att åka till stranden, och idag fick vi med precis allt vi behövde (och en hel del till) och stranddagen va helt underbar! Sockerhönan sov så gott i vagnen en lång stund och lekte sen under parasollet. Hon va så nöjd o glad hela tiden... Jag passade på att ta premiärdoppet, usch, fy och skam, det dröjde länge i år, men jag skyller på........ läketiden och att det e viktigt hålla mjölken varm, ha, ha..

Det va redigt skönt i vattnet o Lotta o jag badade 3ggr, inte illa alls! Stranden va som vanligt, en varm sommardag, full med Lottas familj :) så det va fullt med ögon och öron som hjälptes åt att ha koll på tösen.

På kvällen va det Alice tur att få bada. Plaska lite i baljan, det e skoj det!









1 kommentar:

  1. Hej nu har jag hittat hit! Ska bli roligt att följa er! Många kramar <3<3

    SvaraRadera