söndag 19 juli 2009

Dusch draperiet

På eftermiddagen:
S-Älskling, jag går och duschar nu.
L- Gör det pucko.. ;-)
När hon ser min snopna min fortsätter hon:
-Choklad e gott. Chokladdricka. Pucko-dricka, du veeeet...

Jag går in i duschen, är så medveten om att när som helst kommer hon nog in och busar med mej, det brukar hon göra.. Trots detta blir jag alltid, även denne gång, överaskad när hon skrämmer mig genom draperiet. Så pass att jag skriker rakt ut, ställer mig i försvarsställning, sliter ner draperiet och använder det som svärd!

Lotta garvar- jag garvar. Så slänger hon sig på mobilen och tar ett kort:
L-Ha, ha, nu får du också va med på bloggen!

2 kommentarer:

  1. hahaha ni eju inte kloka!!! Puss Klara

    SvaraRadera
  2. Ha, ha, det måste man väl inte va?
    Inte alltid iallafall :-)
    Kul du hittat hit!

    SvaraRadera