lördag 25 juli 2009

GodMorgon!

Vissa småbarns föräldrar vaknar av att barnen skriker högt och ilskt tidigt på morgonen, det gör inte vi här hemma. Jag vaknar av att Alice-sötis ligger nöjd o glad o pratar i sin säng.. Pratar och pratar är kanske lite väl att överdriva, men jag är ganska säker på att hon säger:
-Nu e jag vaken, kom och hämta mej, jag vill mysa hos er! :-)
Detta säger hon ungefär vid kl 8.00, så inte allt för tidigt heller..

Helt underbart att få starta varje dag med dessa två underbara tjejer.
Jag älskar er så!

Moster Sanna kom på besök i eftermiddag. Vi grillade och åt gott och så fick Alice leka lite med henne :-) LillTösen smakade potats när Sanna var här, vilket Sanna tyckte såg väldigt roligt ut. Alice vägrar gapa, sticker bara ut sin tungspets.. Sanna hade så roligt och skrattade att jag sa att jag skulle filma henne och lägga ut henne på bloggen :-) men bestämde mej för att strunta i det, ha ha.. Kommer en bild här stället:

Alice och Moster Sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar