tisdag 21 juli 2009

10 saker som irriterar




1. Flugor som väcker en på morgonen
2. Flugor som försöker äta upp min frukost
3. Flugor som kommer in genom dörren
4. Flugor som skiter på fönstren
5. Flugor som äter på Alice gröt
6. Flugor som går i taket
7. Flugor som klättrar på vattenglaset
8. Flugor som gökar överallt
9. Flugor som går i ansiktet på en när man ska sova
10. Flugor som finns

_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_

Dagens komplimang: "Du är................................ Du ÄR"

2 kommentarer:

  1. Ja fy fn jag kan inte annat än hålla med. Som tur är har vi lite mindre flugor här i betongstaden än på eran vackra ö!

    SvaraRadera
  2. Ja, ja, där har ni EN fördel med staden...
    Och du June; Jag vet att du är bloggarnas drottning.. jag bara gör mitt bästa :)

    SvaraRadera