lördag 17 oktober 2009

Sena (?) kvällen :-)

Trevligt värre va det igår kväll! Tackar för det Karin och Ulla. Och inte att förglömma, Smilla och Bibbi som aktiverade Alli innan maten blev helt färdig. Och som tittade till henne då hon somnat i sin säng för natten :-) Tror att Alice skulle bli överlycklig om vi skaffade hund :-)

Blev Mycket mat, prat och idol. Jag höll ut till kl 22, sen var jag bara TVUNGEN, att byta om till mjukisbyxor :-) ha ha, jo det ÄR sant, jag har blivit BEKVÄM. Och tydligen har jag blivit ovan vid att vara vaken läänge (hm..) också. För när gästerna begett sig mot Enebacken va kl nästan 23, och jag tyckte -Åh! Så kul vi haft och så läänge vi vatt vakna ikväll! :) Länge och länge, jo, allt är ju relativt, ha ha.. Tänker på förr i tiden, då Lotta och jag va vakna hela nätterna för att prata, prata, prata och umgås.... Länge sen...

Idag har Sambon jobbat och Lillis & jag shoppat lite, bla. present till min syster Sanna som blir 17 idag. Grattis Syster, ses om ett par timmar. Hoppas du bli glad för den genomtänkta presenten! Ha ha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar