fredag 16 oktober 2009

Färdigstädat!

Nu är gamla lägenheten klar! Städad och färdig! Redigt skönt. (Allt som åtrestår är själva överlämnandet till de nya ägarna) Sambon är ju Proffs på det där med städ, så jag kom lindrigt undan :-) , men gjorde det jag kunde i alla fall. Alice kräver ju sin del av uppmärksamheten också.

Och vet ni vad? Vi fick hjälp med städet med. Gamla grannen Ulla (som tillsammans med Karin även hjälpte till vid flytten) erbjöd sig på eget initiativ till att hjälpa till med städet. Jag menar, vem erbjuder sig till flyttstäd självmant? -Jo Ulla…
Om jag inte visste bättre skulle jag nästan tro att hon hjälper till så mycket för att snabbt bli av med oss :-) Ha ha.. Men nu vet jag ju bättre och vet att Ulla bara vill va hjälpsam. Och det är vi väldigt tacksamma för! Jag lovar er att INGEN har en sån fin spis som den vi lämnar på Enebacken -Ulla hon är noga hon :-) Så ikväll är det Ulla och Karin som får komma äta lite mat här i Skogen. Vad det bjuds på kan jag ju inte skriva här ha ha, men hoppas på en trevlig kväll :-)
Och det kommer det att bli, Bombis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar