torsdag 8 oktober 2009

Låång onsdag

Igår va en låång onsdag. (Lite koll har jag visst på dagarna :) ha ha) Lotta och Annika va i Linköping från morgon till kväll. Det va en låång dag för min älskling, och en låång dag för mig och TösaBiten. När Lotta kom hem sov Sötis, och jag o min andra hälft sjönk trötta trötta ner i soffan..

På morgonen kom SysterJenny hit för rundtur och frukost. Mycket han vi med, hon satte upp lampor, Tack- nu ser vi i hallen också :) Rolig min syster, hon fixar att skruva upp värsta lampan i taket, men får mjölksyra av att läsa böcker :-) Ha ha..

Lek med Lillis, Jenny hade med sig en jätteSpännande Nyckelpiga. Alice blev exalterad av den, den va ganska stor o lite läskig först. Men vilka goda antenner den hade, som hon kunde bita i, Mumma mumma! Tack tack hälsar Alice!

Alice, Jenny och Pigan


En runda i skogen han vi med också- och visst är det härligt! Jenny blev lika förtjust i den som jag är, och som jag sa till henne:

När jag blir irriterad så ska jag rymma ut i skogen!


Så nu vet ni vart ni ska leta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar