fredag 2 oktober 2009

Dagen som försvann...

Dagen va planerad till att åka till Enebacken, samla ihop lite av det sista i lägenheten och hälsa på KRarin :) Karin och Ulla, eller rättare sagt de av dem som va hemma. I lugn o ro skulle vi sen ta en tur på marknaden. Sen skulle vi hem och försöka få mer ordning här hemma..

MEN... Bilen gick sönder. Oljelocket hade på något konstigt sätt, av någon märklig anledning hoppat av och oljan sprutat i motorhuven. Detta gjorde att det luktade apa (eller massor bensin) i hela bilen. I den ville varken vi vuxna eller lilla Alice åka, så den ställde vi vid vägkanten.
Tur i oturen så va Annika på väg till marknaden med, så vi fick i alla fall en snabb rundtur där. Till den gamla lägenheten hann vi bara för att uträtta våra behov :) ha ha.. (kissåbajshumor)
Grannarna han vi inte mer än hejja på i farten, får bli annan gång..
Resten av eftermiddagen och fram till kvällen ägnades åt att, med pappas hjälp hämta hem bilen igen och sen försöka reda ut vad det va för fel på den. Pappa sa att Bilen hade nog tillfällig sinnesförvirring :-) och så va det nog. Ha ha, (Widellhumor)

Nu är kvällen långt gången och jag hamnat i soffan brevid min söta flickvän. Hon har för övrigt fått en paket idag. Ett par märkesbraxor som jag fyndat på tradera. Redigt stolt över mitt fynd :-) Puss puss Lotta. Gör det jag kan för dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar