fredag 9 oktober 2009

Hej hej Gamla Grannar!

Alice å jag tog en tur till Enebacken idag. På vägen dit ringde jag KRaRin och Karin för att se om någon va hemma o ville bjuda på kaffe. Inget svar fick jag.. Men men, dom kan ju va hemma iaf, tänkte jag o åkte dit. Hann inte mycket mer än parkera bilen så hörde jag
-Hallå hallå!
Det va Karin :) Så det blev trevlig pratstund och en kaffe hos henne. Lillis är helt galen i hundar och blev helt exalterad av Karins 2 urgoa Hårbollar :) Och i hennes spagettislev :)

Alice med Karin & Smilla

Alice har tagit kvällen med Lotta idag, Lotta och en flaska välling! Hon börjar bli stor tjejen (Alli alltså, ha ha) Så i kväll var det jag som fick röja i köket efter maten... Ja, ja, nu är det gjort och dax för Dumburken..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar