onsdag 12 augusti 2009

Vill byta tillbaka........

Idag har Annika och jag gjort ett tillfälligt byte. Hon har lånat min Lotta, och jag fick låna hennes hund Telma.. Hm.. Hur snäll och söt Telma än är, så måste jag erkänna, att jag bytte ner mej :-) Telma kunde inte göra morgon kaffe åt mig, inte busat med mig, inte med Alice heller. Hon har inte bytt böja på Alice en enda gång, och hjälpte inte till att laga mat..
Men hon gaddade ihop sig med Lillis och mumsade snabbt upp den överblivna purén som Stumpan inte åt upp.

Telma gillar majs- och morotspuré

Nu sover Skruttan i vagnen. Älsklingen på väg hemåt... Saknar henne, blir skönt när hon kommer hem. Då ska hon få höra att "Dagens varierade kost besått av en variation av att äta sittandes, ståendes, och gåendes" :-) Ha ha, vet att hon inte är ett stort fan av mina skämt, men kan inte låta bli skämta så iaf, ha ha :-)

Alice och GoseKlara hälsar till Klara som fyller år idag.
GrATtiS- Vi ses ikväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar