måndag 17 augusti 2009

Lekkompis!!!

Idag var Alice och jag och hälsade på min jobbarkompis och hennes pojke. Dom bor ganska nära dit vi ska flytta.. Eller.. nära och nära är det ju inte, men det är samma skola som gäller för barnen sen. Hennes lille pojk har nu hunnit bli 11månader, riktigt glad, pratsam och full fart! Han kröp omkring för fullt, ställde sig upp längs väggarna men jag lyckades iallafall fånga honom och Alice på kort. Visst e dom fina! Kompisarna :-)

Måste väl erkänna att det blev en hel del barnprat. Men också jobbplaner då vi sitter i samma varslade båt. Och jag måste erkänna att jag saknar jobbet en hel del. Och vill inte vänta för länge med att jobba igen. Hm, men är det kanske dags att byta karriärsbana? Undra vad man ska hitta på... Tåls att fundera på.. Och under tiden jag fundera på det, ska jag nu ta och leka lite med Lillis..

MÅSTE köpa fotoalbum, och börja sätta in lite bilder till Snorpan.. Och till Lottan o mej.. Tiden går ruskigt fort.. Hm.. det får bli mitt mål. Innan veckan är slut ska jag skaffat album.. Nu är det bara att ta mig i kragen och se till att fixa det.. Bara och bara.. Suck, att vissa saker ska vara så svårt att få gjorda.. Konstigt..

(-ÄlsklingsLottan, saknar dej...)

1 kommentar: