torsdag 20 augusti 2009

Besök på jobb

Dagens komplimang:
-Åh!! Vilka fina ööööögon!
Citatet ovan fick vi höra av en arbetskamrat, då jag och Snorpan var på besök på mitt jobb. Självklart va det riktat till mej..... - Näe :-) bara skojja. Ha ha, till Lillis så klart :-)
Va kul att träffa folket där uppe och se de förändringar som genomförts under tiden jag varit från jobbet. Och jo- jag saknar både folk där uppe och jobbet i sig. Blir roligt att komma tillbaka sen, i september-10... Jisses så länge till jag ska va hemma... konstigt..

När vi kom hem hade Älsklingen jobbat och shoppat loss till Skruttan. Så nu har Lillis kläder som hon får plats i :-) och en giftfri flaska! Toppen! Så fick hon smaka sin första majskrok med:

Hmm... Är det sant?? Är den till mig??
Tack Lottan!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar