fredag 14 augusti 2009

Träning

Nu ska mamma åka... Alice o Lottan vinkar HejDå..

Nu sätter träningen igång! Nu ska jag komma i form, bowlingform! Har inte spelat på ungefär ett år, men nu är det dax att starta upp det hela igen. Va och tränade förra veckan, och igår. Ha ha, känns väldigt länge sen :-) Känner mig vig som en frusen fiskpinne, ha ha..
Men men, med lite (mycket) träning så ska det nog gå vägen. Roligt är det iaf! Och lite ovant att va hemifrån Snorpan och Älsklingen. Jag missar ju hela läggningen. När jag kom hem efteråt sover Lillis så gott i sin säng, helt utan att sakna sin mamma.. Hon har ju fått mysa helt ostört med sin Lotta på kvällen.. Jag är helt övertygad om att flickan har det hur bra som helst med sin Lotta, och detta är jättebra träning FÖR MIG att klara mig utan Snorpan :-) Syster Sanna som åkte med mig till och från träningen förstår nog va jag menar. för bilen körde ganska snabbt hemåt :-) Ha ha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar