lördag 2 januari 2010

Nu börjar vi om på nytt- eller fortsätter i samma goda takt :)

Året har blivit 2010, och jag är nästan övertygad om att vi här i skogen höll i Sveriges lugnaste nyårsfirande!
Vi började förrätten vid 15tiden, och fortsatte i lugn takt att äta, från och till, under HELA kvällen :-) Till huvudrätten festade vi till det och jag drack två glas rödvin, och frugan fick i sig en Hel Barcadi , haha.. Vi är inga storkonsumenter här inte :)
Tänka sig, för ett par år sedan bara, då var mina prioteringar och åsikter om en lyckad nyårsafton lite annorlunda än vad de är idag. Och det är Så skönt!!
Japp, nyårsafton va en skön, god kväll som jag tillbringade med min stora Kärlek!

Och när TösaBiten vaknade 7.00 så var vi alla pigga och glada, eller, ja.. lika pigga som vi brukar vara vid den tiden i alla fall :-)
Lillis sov så gott hela natten, som hon gjort nu ett par 4, 5 nätter i sträck. Det är så härligt att jag nästan inte vågar säga det högt (därför skriver jag det ist , ha ha) för jag tänker att hon kanske slutar med det om jag skryter för mycket med henne :-) Men hon är ju så duktig!



Mera snö har det kommit, och jag vet en som är väldigt glad av detta. Izza! Hon blir ruskigt glad, men också totalt omöjlig att ha i koppel, eller i alla fall blir det svårt :)
Gå fint? Vem kan det i snö? Då vill man ju bara leka leka leka....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar