lördag 9 januari 2010

Ett snabbt inlägg

Mitt i kvällsröran, med packning inför resan imorgon och följande dagar, måste jag ju skriva lite hur vi haft det här idag!
Jag följde med Lotta till hennes jobb. Alice fick va hos mina föräldrar o syster Sanna unde tiden! Just det, barnvakt! Vilket INTE tillhör vanligheten. Alice har ju bara varit utlånad under kortare stunder innan, så som promenad med Karin och hos Annika när vi letade om Izza i skogen.
Men idag som sagt lämnades hon hos mina föräldrar och va där medans jag o Lotta jobbade :)
Och det gick så bra så bra. Måste erkänna att det var väldigt ovant att lämna henne, och härligt att hämta henne :-) Ochd et är nog precis så som det ska kännas! Sen, väldigt VÄLDIGT nyttigt att vara utan henne en stund. Det är jag ju INTE van vid...

Och så packas det för fullt här. Det är mycket att tänka på. Till alla 3. Ja, och, som jag sa till min kära Hustru, att vi ska ju inte åka till en öde ö. Det finns affärer där också :-) He he.. Det ska nog gå vägen detta..
Ja det ska det.

Och jag är inte nervös...... eller? :-)

1 kommentar:

  1. Hej familjen Johansson.
    hoppas att det går bra för er i Linköping... och hoppas att operationen lyckas... jag vill att ni ska veta att jag tänker på er alla... vi får höras när operationen är färdig och ni landat efter den... kramar karin

    SvaraRadera