torsdag 21 januari 2010

Ensam hemma.. Fast inte ensam :)


Lotta har börjat jobba idag igen efter operationen. Men Alice håller mamma sällskap, så jag behöver inte känna mej allena iaf.. Alice är inne i en ny period nu där hon inte vill leka själv.. Bäst fungerar det när man sitter bredvid henne på golvet. Hela tiden.. Går jag ut i köket är hon snabbt där, om jag ska på toa är hon där också :) Men ensam, det är man inte med en sån här gullig unge :) Fast det tar jag igen ikväll då jag ska börja bowla igen. Då lämnar jag alice hemma med mamma lotta och ska ha hög musik i bilen på vägen in! Och jag garanterar att det INTE blir mora träsk :) ha ha. När jag ska träffa min fru? Ja, det blir ju några timmar mellan hennes jobb och min bowling. Och så sent ikväll förstås :) men bättre sent än aldrig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar