söndag 31 januari 2010

Dagen efter

Festen igår var definitivt lyckad! Det var trevligt folk, gott att stoppa i magen och strupen. Självklart togs det många, mer eller mindre, vackra bilder, man dessa är nog lika bra att hålla för sig själv, he he :-) Ni fick ju i alla fall se hur jag o frugan såg ut på väg dit, ha ha.

Måste tillägga att:
*kg blev nog allt lite glad för presenten :) Roligt roligt!
*Tycker hemskt synd om den stackaren som jobbar dygnspass nu.. Oj oj så motigt det måste vara.
*Jag var lite orolig för hur jag skulle må i morse när jag vaknade, men det var bara lite trötthet, annars ingen fara alls, skönt det. Men visst, jag tog det lugnt.. (smart va??)
*Jag är väldigt tacksam för min fruga, som tog morgonvällingen med tösen i morse!


¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Ett par ord till min gammla vän...


Ibland är det så tråkigt när någon försvinner. Någon som man gärna vill ha kvar i sitt liv.
När man tycker att man ger personen chanser, och att den inte nappar.
Kanske är jag inte lika viktig för dig som du är för mig.
Kanske förstår du (om du ens vet vem du är) inte vad du betyder för mig.
För du är du min kompis i hjärtat. På redigt.
Det spelar ingen roll hur länge det tar mellan vi hörs eller ses, du har alltid en plats i hjärtat.
Bara så du vet..


Och så ett par ord till en ganska ny vän:


Du (du vet garanterat vem du är) är grymt härlig.
Och en jäkel på festa!
Och du: -Vi vill bara ditt bästa!
/ Dina 2% :-)


1 kommentar:

  1. hon på dygnpasset är seeeeg som få!! och tackar så hemskt mycket för de vänliga orden!! kram

    SvaraRadera