lördag 23 januari 2010

20100123655.JPG


I natt var en lite besvärlig natt för tösen som inte ville sova. Jag va inne hos henne och klappade på kudden och sa hon skulle lägga sig. Men hon bara skakade på huvudet :) Till slut somnade hon dock om. Men när man nattsuddar blir man trött, vilket alice va imorse. Tog länge innan hon piggade på sig så vi bestämde oss för att ta en lugn dag här hemma. Dagen fortsatte med lek både ute och inne. Blandannat med helikoptern :) den gillar alice!
 Imorgon smäller, jag menar GÄLLER, det! :) då är det tävling tävling som gäller. Det blir skoj, och jag ska fasen få ihop mer poäng än lillasysteryster! Nä, ärligt, jag har ett mål jag ska över. Och jag är sååå tävlings inriktad då det gäller bowling att jag vet i skit vad som händer om det inte lyckas. Jo, jag vet- då bloggar jag inte :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar