söndag 6 december 2009

Skulle jag sova? :)


Började dagen med att lotta åkte å bakade peppakakor. Alice och jag ringde och väckte min syster sanna. Sova vid 10 kan man väl inte få göra, ha, ha. Sen plockade vi upp henne innan vidare till päronens nya hus som är under uppfräschning. Det blir jättefint där inne, men inte konstigt som de jobbar för fullt! där sov lillan en timme, sen bar det av igen.. har hunnit med hälsa på annika med och då hade vi hämtat frugan också :) där va huset fullt med trevliga tyskar. Alice hittade en kompis i sin egna lilla storlek, ava 1 år. Det är härligt att se att barn är så olika, redan när de är så här små personer :) vi åkte hem å trodde alice skulle sova middag. Men ack så fel vi hade :) efter hon vilat lite i sin säng var det en glad tös som lotta såg där inne! Och för första gången hade alice tagit tag i spjälorna och satt sig upp- alldeles själv :) kul älsklingen tog mysiga bilder så jag kunde se när izza och jag kom hem från promenaden! För detta ser ju bara för mysigt ut! och du min pärla... Jag är glad för varje dag med dej!

1 kommentar:

  1. bara så du vet har jag följt din blogg sen du startade den men jag komenterar sällan. B

    SvaraRadera