fredag 4 december 2009

Gnäll...

Väntar på att Frugan ska komma hem efter jobb.. Ska bli good mat här hemma när hon kommer.. Inte dumt på fredagen!

Idag har varit en... gnällig dag... Alice är lite hes, kanske inte mår 100%.. Hon vaknade kvart i 8, gnällde fram till Gröten, gnällde efter gröten. Gnällde ute i skogen. Somnade hemma. Vaknade och gnällde igen.. Ingen lycklig bebis alls..
Men så åkte vi iväg en sväng och handlade å lite, då blev hon tyst, och hon till och med log i bilen!! :-) Jag funderade på att köra öland runt, runt, flera varv, bara för att få ha Tösen nöjd, ha ha.. Men insåg att hon blev både hungrig och trött och åkte hem innan gnället började igen..

MEN, i natt va hon vaken vid 5, och var världens sötaste:
Vaknade och va ledsen. Nöjde sig inte med att få nappen den gången, så jag tog upp henne i famnen. Efter lite kram lugnade hon sig och jag la ner henne i sin säng igen. Hon tittade STORT på mig, sträckte upp handen så högt hon kunde och vinkade till mig! :-) JätteSöt va hon!
Sen sov hon så gott så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar