tisdag 29 december 2009

Dagen som gått

På förmiddagen var vi alla 4 girls ute en lång stund. Dels var vi ut på gården och sen en runda till skogen också!
Jag försöker träna Izza att hoppa över hinder, eller hinder och hinder är väl att ta i, men över sopkvarstar och räfsor :-) Och hon är duktig, om än lite väl ivrig. Roligt är det i alla fall, tycker både Izza och jag.
Fruga och Alice fick agera publik!



Och så har Caroline och hennes lilla Tös S varit och hälsat på. Jätte roligt var det att ses :-) Nu börjar Alice också tycka det är roligt med andra barn, vilket är härligt att se.
Och jag som säger att jag saknar att jobba (och det gör jag) fick stå för det då vi skulle dricka kaffe medans S och Alli lekte på golvet.
Jo - pyttsan att det gick att lämna dessa tu på eget bevåg :)

Alice som inte visat något intresse för babygymmet på länge, var plötsligt Väldigt intresserad av det nu, när S lekte med det :) Så jag hamnade på golvet med barnen en stund. Och det kändes för ett litet ögonblick som om jag var på jobbet igen... -"Klappa försiktigt..... Den hade S.... Du får vänta lite... Här, ta denna istället..."

Nu är Alli i säng för natten och Frugan är i stora staden en runda.. Jag har hamnat här vid datorn, vilket inte är så ovanligt, haha.. Ska in en sväng på Tradera nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar