tisdag 1 december 2009

Mota Olle i Grind

Nyblivna Fru Johansson dvs. lilla jag :-) känner mig lite små förkyld. Lite ont i halsen, lite hosta, lite trött i kroppen och mycket ont i huvudet. Är det förkyldning, eller kanske bara min kropp som pustar ut? Som slappnar av? Mycket möjligt det med..

Min andra hälft, min maka, hustru, fru (kärt barn har många namn) är ett riktigt kap! Hon handlade panodil, halstabletter och varma koppen, bäddade ner mig i soffan så jag somnade en stund mitt på dagen igår.
Nu är hon och jobbar. Alice somnat i vagnen. Izza ligger i soffan. Jag ska med ta och vila lite nu, passa på...

Men tänkte ni skulle få se de två "bästaste" kompisarna här hemma. Det är så gott som omöjligt att skilja dessa tu åt. De är båda snälla mot varandra och har så roligt ihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar