torsdag 31 december 2009

Godmorgon och gott nytt år!


Sovmorgon! Inte dumt! Och hela natten har vi sovit också, utan att vakna en enda gång, det ni :) Nu är alice och lotta vakna. Men jag ligger kvar här lite. 
Det är nyårsafton. Som ska firas, först som födelsedag då min systerdotter fyller år, och senare för att det är just nyårsafton. Om kommande år blir bara hälften så bra som detta år har varit vet jag att jag kommer fortsatta må bra! Året har nämligen varit det bästa! :-) älskade lilla alice har ju kommit, och jag har gift mig med min dröm.. Lycka.. Visst, tråkiga saker har också hänt. Både mormor och morfar har ju gått bort. Men så länge man skickar en tanke till dom ibland så finns dom kvar här i alla fall, på ett sätt.. 
Så alla vänner. Ta det lugnt ikväll. Ha det riktigt roligt. Och uppskatta det ni har omkring er. Godmorgon. Och gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar