måndag 28 december 2009

Firar dags!

1 månad som lyckligt gift kvinna :)

Detta har vi idag firat med att handla på citygross (hm.. eller så behövdes det handlas i alla fall, ha ha) Vi skulle bara lite snabbt till affären i fråga. Jo- visst, säkert... Lika bra att passa på att gå lite på Ikea också, tyckte vi. Och sen var det ju Lika bra att passa på att äta i staden också, när vi endå var inne.. Så det tog så gott som hela dagen...

Ja, jag hittade i alla fall en skylt i min humor på CityGross, som fick mig garva en stund. Tänkte sprida vidare lite humor så här: :-)

Igår hälsade vi på Klara & Erik. Ni vet, han som Alice skrek på förut :)
Men nu är det nya tider! Nu tyckte Alli att det var riktigt roligt att leka med Erik och hon ville leka massa med honom. Och han ville lika gärna leka med henne också :-)
Film på detta kommer jag blogga upp direkt från mobilen om en liten liten stund.

Hos detta lättsamma par bjöds det på värsta räkmackan (förstår fortfarande inte hur dom kunde veta vad jag var sugen på, he he) fika och Årets, för mig, Första Glögg. Tackar tackar, värmde gott!
Julklappar byttes och vi har redan monterat upp vår nya bokhylla här hemma- kom och titta :)

Hemma här på kvällen blev det lite familjemys i soffan. Mina 2 tjejer, ni är mitt liv. Love U!

1 kommentar:

  1. haha ja e de inte konstigt så säg, vi är så bra på att läsa tankar :-)
    Kram på er!!

    SvaraRadera