torsdag 19 november 2009

GOD morgon

Måste skryta!
Alice har sovit gott hela natten, dvs. jag har fått sova super gott, hela natten!
Det var första gången på, minst ett år, som jag sov 7,5timmar i sträck. Utan ett enda avbrott! Inte hört ett ljud av lillis. Hon har inte skrikit efter nappen en enda gång, inte vaknat till, inte ropat på varken mig eller Lotta. Utan sovit, BARA sovit. Från halv 8 på kvällen till kl 6 på morgonen. Och då vaknade hon enbart av att hon va hungrig. När hon fått mat somnade hon gott om i sin säng igen. När kl var kvart över 8 vaknade jag av att hon låg och pratade i sin säng och lekte med sin goseelefant. Och när jag kom in till henne var detta vad som mötte mig:

Bättre start på dagen får man leta efter.
Lilla Tösen. Vad vi älskar dig!
/puss Mamma & Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar