onsdag 25 november 2009

3 dagar kvar....

Det va dags för "Aj Aj i benet" för Alice idag. Influensasprutan.. Måste skryta med henne att hon fixat den bra. Visst blev hon ledsen, men det gick snabbt över. Ingen större reaktion har hon fått. Ätit som hon brukar, sovit som hon brukar. Kanske lite, ytterst lite mer känslig. Så innan läggdax fick hon en panodli- för säkerhets skull- för att sova gott.
Som min Lotta brukar säga: När Alice får panodil hjälper den på mamma också. :-) Kan ligga en hel del i det, ha ha..

Dagen har vi tagit det lugnt här hemma, rensat lite i förrådet ute, ätit god mat och älsklingen har tvättat för fullt. Jättebra, för jag är sån att jag inte ser att det behövs tvättas innan garderoberna gapar helt tomma :-) Man kan inte vara bra på allt, ha ha..

En sak jag lyckats med idag är att fånga mina tjejer på samma bild :) Detta är näst intill omöjligt då antingen Alice eller Izza brukar vifta till med en arm eller tass :)


På tal om att vifta med en arm/tass. Titta vad Lotta har lärt Alice idag: :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar