lördag 21 november 2009

2av mina syskon

Igår åkte Alice, Izza och jag och hälsade på Syster Sanna och mamma när Lotta jobbade. Sanna ska ju vara Alices fadder, jo- jag vet att det inte är fadder i vanlig bemärkelse eftersom det blir namngivarfest och inte dop, men Sanna blir Alices fadder i alla fall!
Vi pratade lite om hur festen på söndag nästa helg kommer att gå till. Det ska bli så roligt med kalas för Lillis! :-) Ser fram emot det JätteMycket. Älskade lilla Tös!

Alice och Izza vill också smaka tomat..

Idag, LÖRDAG eftermiddag och kväll är Lotta och jobbar... En LördagKväll.. Ja, ja, jobba måste ju någon av oss göra, och just nu är det du Älsklingen :-) Fast- jag saknar dej ju inte mindre för det......

Lillis å jag har varit hos min bror Jimmy och hans tjej. Jimmy fyller snart år och det va firardags. Måste erkänna att han är grymt bra på göra smörsgåstårta (undrar om man kan beställa av honom någon gång??) TösaBiten och jag va de som lämnade kalaset först, för att hon skulle orka hålla sig vaken tills vi kom hem. Men ingen risk att hon somnade i bilen... Alice tycker nämligen inte om att åka bil när det är mörkt. De sista milen gick nog lite väl fort, det är nämligen väldigt svårt att köra lagligt samtidigt som Bebis skriker..
Men så snart lampan i taket tändes så blev Alice på gott humör igen. Bra det går över fort :)

Hemma blev det liten stunds lek innan läggdax. Givetvis utan napp, ha ha :) (denna gång iaf)


Lillis- en väldigt smart tjej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar