måndag 21 september 2009

Vad är jag?

Lotta är hos TantAnnika o Lillis sover gott. Jag har nyss "roat" mig med ett test jag hittade här på nätet, för att få fram vilken typ av mamma jag är :-)
Efter en kvarts ikryssande av menlösa, tråkiga frågor fick jag fram att jag är den:


”Det går nog”-mamman
Du är mamma och gör så gott du kan. Det där med att läsa tjocka böcker eller gå på babyrytmik en gång i veckan är inte helt din grej.

Hm, tveksamt om det var en väl spenderad kvart jag ödlsade på testet..
Det där visste jag ju innan :-) Jag har ju tillomed svårt att komma iväg på "mammafika".
Ska spendera kommande kvällen på Mycket Bättre Sätt än göra fler menlösa test:
Först gå och titta på Sötis när hon sover- Det är inte klokt så underbar flickebarnet är!!
Sen ska jag vänta på min andra hälft och senare sjunka ner i soffan och se på Svenska HollywoodFruar! Ha, ha, det e nöje det! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar