onsdag 2 september 2009

Salong a la´ Sofi

Har lekt frisör idag. Med min kära sambo som modell. :-) Skapelsen jag formade har jag nu namngivit till "Geting-frisyr". Tycker hon är SuperFin!
Till er som är intresserade att ställa upp som hårmodeller i framtiden, säger jag som min Lotta gjorde: -Man måste ha VIP-kort för att komma in på Salong a La´ Sofi. Ha ha..

Världens snyggaste Geting!

Alice har fått leka med alla sina vänner idag. Eller alla va det ju inte, men många ur mammagruppen. Roligt att se alla små barn åla och krångla sig runt på golvet. Alice är yngst i gänget, de andra är i varierande åldrar upp till 2 månader äldre än henne. Roligt att se hur olika alla barnen är.. Både till motorik och temprament.. En sak är säker: Lotta och jag har fått den goaste ungen av dom alla :-) (Fast det tycker nog alla om sina barn)
Alice och gänget

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar