fredag 18 september 2009

Titta vad jag kan!

Det är helt makalöst så glad man blir över sitt barns utveckling och framsteg! Alice har nu kommit på att hopn kan vända sej, från mage till rygg! Lycka att se, och tänka sig att tredje gången kom det med på film! Så nu få ni med ta del av det! :-)


Dagarna flyer på väldigt snabbt här, det drar ihop sig mot att flytta! Två veckor kvar nu, dax att packa på allvar, snart iallafall :-) Roligt, men även det värsta jag vet! Lådor över allt, ingen aning om i vilken låda alla sakerna ligger i. Jobbig jobbigt tycker jag, även att jag VET att det bara är en period det är oreda, tur det :-) Haha, annars hade jag blivit galen tro jag!

Vi har packat en del lådor. Bland annat en som vi har märkt: KÖK- OVIKTIGT. Hm... Undra hur mycket saker man har som man inte använder egentligen.. Men endå ska man dra med sig det till nästa stäle, för det Kan ju vara Bra Att Ha... Någon gång- kanske.. :-) Ja ja, vi får väl se :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar