fredag 25 september 2009

5 dagar kvar :-)

Igår & idag har gått lite i Widellares tecken. Igår va syster o hennes minsta dotter här. Syster o jag skruvade ner taklampor, så nu lever vi här hemma i ständigt mörker, ha ha.. Under tiden passade hennes flicka på att leka med Alice. Tur för Alice :-) annars hade hon haft väldigt trisst!

Idag har min mammis och broder varit här och babblat en stund. Broder har varit på en mycket lyckad semester, roligt roligt! Det fick mig att börja fundera lite på när/om/vart vi kommer komma iväg på semester nästa gång.. Men, men..
Var sak har sin tid. Och just nu ska jag se om jag kan få lillTösen att somna. Brukar inte vara svårt alls, men idag vill hon inte. Har legat o ropat på oss från sängen nu en stund & hamnat nöjd i Lottas knä nu. Ska dit och mysa lite med mina tjejer. Natti natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar