onsdag 23 september 2009

Jippie!

Fortsättning från igår:
Jo, då :-) Jag sov så gott, så gott! Tänk vad en natts sömn gör! Även att det inte är sammanhängande hela natten. Ett redigt TACK till den som uppfann de självlysande napparna, som tog bort min nattliga frustration! Och ett TACK även till den som uppLYSTE (Ha ha ha=ett typiskt Sofi-skämt) mig om att det FINNS nappar som lyser i mörkret, nämligen min Lotta. Tack vare dig behöver jag nu inte längre springa runt nattetid här hemma, iklädd min "nattklädsel" och leta efter ännu en extranapp :-) Ha ha...

Då Darling va och jobbade gick Lillis & jag ut en runda, och plötsligt insåg jag att hösten är faktiskt här nu. Vare sej man vill eller inte.. Snorpan hade jätteSTORA ögon hela tiden, det va redigt skönt ute.. Alice med sitt livs 1:a Höstlöv :-)

Och så En sak till!!!! Nu har vi sålt lägenheten! Eller, rättare sagt, om man ska vara noga: sambon har sålt SIN lägenhet.
Men som vi brukar säga här hemma: "Allt mitt är mitt, och allt ditt är mitt" :-) Ha ha..

3 kommentarer:

  1. hej älskling!
    ja hon e smart den där LOTTA :)

    SvaraRadera
  2. Hej SoL
    tack för kommentaren och jag ska komma ihåg det.... grattis till den sålda lägenheten... vi ses på gården ett tag till :)kram

    SvaraRadera
  3. Grattis! Va skönt att få den såld. =)

    SvaraRadera