söndag 14 februari 2010

Till mitt hjärta


Så nu är jag nästan frisk.. Känns skönt kunna ha hjälpt dig lite här hemma idag. Nu har vi börjat den långa resan mot mitt bättre hörande. Den är lång men jag vet att vi fixar detta tillsammans .................................................. Jag vill bara säga hur duktig du är, vilket stöd du ger och gett mig. Vi har gått genom operation och påkoppling. Utan dig hade jag inte fixat det. Du har varit så stark och jag är glad för det och att du orkat det, vi har ju en elva månaders flicka också :). Och så blev jag sjuk av vacc, det va inte riktigt tänkt så. Du har jobbat järnet och varit jätteduktig. När man är sjuk glömmer man lätt bort att vara tacksam. Så tänkte kunde lägga in ett livet inlägg :) du får själv välja om du vill lägga upp det. Jag älskar dig och du gör mig lycklig. Vi är en lycklig fam och jag är så glad för lilla alli, inte ofta jag säger när något är bra och de vet du men är ju alla hjärtans dag idag. Så hoppas du är nöjd med dagen! För det är jag / Din andra hälft

2 kommentarer:

  1. :) klart jag är nöjd med dagen! Har ju spenderat den med dej och tösen! Och du å jag lotta, vi klarar av allt tillsammans :)

    SvaraRadera
  2. Ni är så GULLIGA!!!! kram

    SvaraRadera