fredag 5 februari 2010

FriDay Gå cRazzzzY :)

Senast i går sa jag om min blogg att:
"Jag skriver inte när vi vaknar och vad vi äter där hemma"
Bara för det så ska jag göra det idag, ha ha :-)

Fredagar har blivit (från och med idag) "FriDay Gå cRazzzY" dag.
Den dagen då vi lagar ny udda mat. Annars blir det lätt så att man lagar samma mat hela tiden. Men nix, inte på fredagarna. Inte nu längre!
Idag blev det couscous wok med vitlöksdressing, och om någon betvivlar sanningshalten av det får ni gära komma hit och titta i köket.
Allis fick fler korn på bordet, golvet, stolen och på izza, än i magen ha ha. Hur mycket man än torkar där ute så hittar man nya korn varje gång man tittar på -eller under- bordet. :-) "CousCous- maten som räcker länge" He he..

Självklart har vi gjort mer än ätit idag. Blandannat har vi börjat fläta rastaflätor på Frugans syster. Det tar grymt med tid, men blir nog bra tillslut. Kan tillägga att vi INTE är klara, utan kommer fortsätta imorgon, (troligtvis söndag också)

Och.. Så blev jag med lite sugen på det dära :-) Långa flätor på ena halvan av huvudet, och rakat halva- det vore väl något :) Vi får väl se.... någon gång kanske.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar