lördag 27 februari 2010

I'm back!

Pausen var välbehövlig. Det har varit fullt upp här hemma, med en blandning av snoriga näsor, hosta och sömnlösa nätter blandat med annat smått och gott.. Men, men.. Nu så är jag på banan igen och fortsätter blogga. Har ni saknat mej och min lilla famlj? :-)

Alli har klarat sin första förkyldning. Jätteskönt att hon är piggare nu igen! Hon gillar INTE när man snyter henne. Men: Om man säger TUUUUT samtidigt- så är det oftast ok tycker hon. Ha, ha :)
Och mitt i denna jättetäppta näsan har Alice lärt sig pussas. Hon kommer fram till en, öppnar munnen och vill pussas. Så gullig, så söt, så härlig.. Och- inte konstigt att man blir smittad. För inte kan man säga nej till såna mysiga pussar :)

Som den skogs-mulle jag är måste jag ju bara berätta om "våra" rådjur! Länge har man nu i snön sett fullt med spår från dessa fina djur bland skogsdungarna runt husen här på gatan. Varje gång jag varit ute med barn och vovve har jag kikat och letat bland träd och snår. Gissa min lycka när det häromdagen gick 2 rådjur på gatan utanför vårat köksfönster :)

Jag har insett att min fru är otroligt stark. Och då menar jag inte bara fysiskt (ha ha) utan framför allt psykiskt. Hon stöttar mig i allt jag gör och vill göra. Vi har klarat av mycket under vår tid tillsammans och det gör oss ännu starkare tillsammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar