onsdag 3 februari 2010

Jo, izza har ben :)


Men dom syns knappt i all snön. Idag samlade hon upp så mycket snö att hon knappt kunde böja på benen när vi var ute. Hon fick stappla hem och hoppa in i duschen :)

 
För övrigt har vi ägnat halva dagen åt att leta efter en snöskyffel att köpa, eftersom grannarna nu gömt sina för oss idag.. Kan säga att hitta en skyffel inte var enkelt. Helt slut i hela borgholm och slut hos alla leverantörer. Ringde jula i kalmar med, men deras också slut.. Han skrattade lite i telefonen när jag ringde och sa att: "Nej du, dom är slut. Och vi vet inte när vi får nya.. He he, skyfflar är eftertraktade nu. Måste va jobbigt att inte ha en?!" Och jo det erkänner jag att det är. Men, en skyffel fanns det visst kvar på ön! Annika letade upp en i fstaden och den ska få bo hos mig, frugan och lillskrutt :) Tack för hjälpen.. 


Nu håller alice på att få tand nummer 3 :) kanske därför hon haft det lite jobbigt med humöret.. Jag har också lite jobbigt med humöret idag. Kanske också håller på att få en tand jag med? :-) he he, troligtvis inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar