torsdag 11 februari 2010

10 säkra tecken på att hon inte fejkar


HON... 1; GÅR UPP TIDIGT, UTAN VÄCKARKLOCKA. 2; DRICKER MINST FYRA KANNOR VATTEN PÅ TVÅ TIMMAR. 3; RÖKER MAX 5 CIGG PÅ HELA DAGEN. 4; KAN LÅTA BLI BÅDE ATT PLOCKA OCH TVÄTTA. 5; NÄMNER INGENTING OM SUMPEN JAG LÄMNAT KVAR I DISKHON. 6; ÄR SÅ VARM ATT MAN KUNDE STEKA ÄGG PÅ PANNAN -fast jag har inte gjort det, ha ha) 7; SÄGER FLERA GÅNGER: -LÅT DET STÅ TILLS IMORGON. 8; LÄMNAR ALLA OSTBÅGAR TILL MIG. 9; SÄGER VID KL 20, -SKA VI GÅ OCH LÄGGA OSS? 10; LÄGGER SIG MED STÄNGT FÖNSTER OCH DUBBLA TÄCKEN... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Min stackars älskling är redigt dålig idag. Dumma dumma vaccin... Alice och jag har klappat om henne så gott vi kunnat (en gång kom jag emot armen- hon orkade inte ens skrika...) och så har vi fyllt på vattenkannan. Roat oss med leka en massa och vatt ute med hunden.. Lagat mat, plockat in tvätt, ätit, diskat, tvättat ännu mer, myst, bytt blöja, klippt naglar, och handlat. Jag lovar, det har varit fullt upp :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar