tisdag 22 november 2011

Väderprognos..

Life is pretty good :-)
Klart att det finns moln på himlen, vissa mörkare än andra, men solen lyser väldigt starkt iaf! Jag är så glad över min lilla familj. Fru och dotter, de två finaste jag vet :-)

Jag är så glad över mitt jobb, det är en så spännande utmaning jag vågat anta, och det är så roligt!! Jag bävar dock för dagen då alla 'mina' barn inte längre dyker upp i skolan... Hade jag jobbat på Migrationsverket hade nog varenda kotte fått stanna i Sverige!

2 kommentarer:

  1. skönt att du trivs och mår bra! jag är säker på att du gör ett bra jobb.
    annika

    SvaraRadera
  2. Kul du har hittat en ny "utmaning", de var en liten kackerlacka som hade besökt oss, hade anticimex här igår som satte ut lite fällor för att se om vi har fler -.- :) kram!

    SvaraRadera