fredag 18 november 2011

Fredags mys!

Fredag kväll är redan här, en vecka på nya jobbet som lärare har flugit förbi. Tiden går snabbt när man har roligt :) Jag är nöjd över mitt beslut, att jag vågade chansa och släppa taget om Kalmar!

Ikväll bjöd vi spontant hit Alices kompis Ronja med familj på fredagsmiddag. Tjejerna satte genast igång att leka med varandra, och hade kul hela kvällen. Vi vuxna kunde i lugn å ro sitta kvar och prata, lära känna varandra ännu mer. En jättetrevlig familj är det. Enkel och vänlig, sånt gillas :)

Idag köpte jag med mig 20 röda rosor till min fru.. Hon säger att jag nu bara ligger efter med 8 buketter :-) jag knappar in på henne, ha ha..

Snart har vi varit gifta i 2 år! Konstigt vad tiden går, samtidigt som det känns som vi träffades igår så känns det son det har varit vi i en evighet :-) Lotta, min Lotta :-)

Imorgon blir det till att städa gamla lägenheten, usch så tråkigt och det bara Måste göras... Önskar det redan va gjort, men tror tyvärr inte det varit någon hustomte där....
Blir skönt då det är klart och över på riktigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar