söndag 13 november 2011

Fullt upp i helgen!

Dagarna går så skjutit snabbt! Man hinner inte mer är känna att det är fredag, och plötsligt sitter man här med kvällsmackan och apelsinjos framför sig och det är måndag om några timmar igen.. Märkligt det där :-)

Vi har i helgen räfsat löv, åkt iväg med det, köpt en bokhylla på jysk träffat Dora utforskaren utanför maxi, och så har jag å Izza börjat med agility. Vi har även bjudit svärföräldrarna på stek, varit hos mina föräldrar och fikat (uppvaktat våra fäder på deras dag) Så har vi även packat upp ännu fler lådor, fått upp mer lampor och dammsugat och torkat golven.. Lämnat tillbaka flyttlådor vi lånat, kollat hur länge det tar att köra till mitt nya jobb, ätit middag i Ryd, storhandlat, letat (men ej funnit) jacka till mig......
Och så får jag frågan varför jag inte bloggat :-) det är kul att veta att ni läser och håller er uppdaterade om familjens bravader!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar