söndag 6 november 2011

Händelserik dag

Idag har vi gjort mycket :-)
På förmiddagen va Alices kompis R med sin mamma M här. Det va första gången de lekte hemma, men förra terminen va de på samma förskoleavdelning, och i somras träffade vi på dom vid stranden och va i deras hage och barnen fick rida på deras hästar :)
De lekte bra även hemma och ju fick alla en bra förmiddag.

Mitt på dagen var vi ute och räfsade löv, det finns en hel del kan jag ju säga.. Men färre och färre blir det :-) alla hjälps ju åt :)

Eftermiddagen hade vi bjudit hit gamla grannarna Karin och ulla på stek. Måste erkänna att steken blev Väldigt god :) tror det är den nya ugnen:) Eller så va jag bara extra hungrig, ha ha..

Imorgon börjar sista jobb veckan i Kalmar. Imorgon är sista dagen jag börjar redan 6.30. Det är tidigt..... Zz kommer inte sakna att klockan inte ringer 05. 15 Det lovar jag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar