söndag 2 januari 2011

Julledighetens sista helg..

Igår var vi hos mina föräldrar och åt middag. Gott va det och mätt blev man.. Jag och frugan på mat, medan Alli nog blev mättast av glassen :)

Idag har vi hunnit med all leta reda på en pulka. Ingen affär med pulkor hade hunnit öppna, men vi lånade en av min syster, eller av hennes barn, ha ha.. Sen åkte vi till Lottas syster, hämtade upp henne och barnen och begav oss till pulkabacken!


Mamma Lotta och Alice på väg mot backen!


Mamma och Alli i full fart under premiäråket!


Mina 2 älsklingar :)


Hela gänget (förutom fotografen) på bild vid mat och vätskepaus,

Alice trivdes utmärkt både på backen, i backen, och vid snöhögarna!
Vi hade en härlig förmiddag, roligt att åka i backen (som var glashal) och mysigt att grilla korv!


Nu i eftermiddag ska vi till Lottas föräldrar och äta middag, bort bjudna idag också inte dumt :)

Sen, imorgon kör jobbet igång igen. Men det känns ganska bra. Hade gärna varit ledig denna veckan inser jag nu, men men får vara glad för vårat lov :) Och att denna jobbarterminen kommer bli roligare än förra :)

1 kommentar:

  1. hej
    Det ser verkligen härligt ut! Vilket väder!! Vilka bilder! Ni är duktiga som tar er ut, det är bra. Ha det bra.
    annika

    SvaraRadera