torsdag 20 januari 2011

Vad blir det för mat?


Idag efter jobb, jobb och förskola åkte familjen till köpstaden. Vi åt ute :) lyxigt! Inte det dyraste stället och inte det med den finaste maten, men helt okej.. Förutom barn korven, smakade på den och kunde inte klandra Alice för att hon ratade den... På hemvägen stannade vi till hos min svärmor annika :) och drack en kopp kaffe. Sen blev det hem och ta kväll.. . . . . . . Har ju lovat att fortsätta blogga även att jag jobbar nu igen, och jag ska göra vad jag kan, ha ha. På jobbet har jag det nu väldigt väldigt bra :) och sjukt mycket att göra :) Tiden går fort så att säga. Idag hade vi knappt tid att gå på toa ens, och rast? -vad är det?! Men som sagt, jag trivs bra och har roligt bland allt stök och stress :) Och jag är betydligt mer positiv när jag kommer hem till min lilla familj nu för tiden! Det är dom värda :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar