fredag 31 december 2010

Gott nytt år!


Idag firas nyår hemma i skogen med taco och nygamla grannen ulla. När alli lagt sig är räkor och kex inplanerat :) Blir en väldigt lugn nyår och det är såå skönt! Jag trivs utmärkt med det :) Ser fram emot vakna pigg imorgon kl 07.00 och det menar jag seriöst! ...... Nu kom alice med muminfilmen i högsta hugg, så nu blir det lite film mys innan maten.. Tack klara å erik för den mysiga filmen, nu efter sett den ett par gånger förstår även jag vad tofslan och vislan säger :) Gott nytt år önskar jag och vi alla 3 här hemma till er alla som snubblar över detta inlägg!

2 kommentarer:

  1. hej
    Jag önskar er alla tre ett Gott Nytt År och jag önskar er alla lycka till i framtiden. Var rädda om varandra och krama Alli lite extra från
    annika

    SvaraRadera
  2. Tack snälla annika! Gott nytt år till dej också! Du är en klippa som alltid stöttar oss alla 3! Hoppas detta året får med sig många goda ting :) Kram

    SvaraRadera