söndag 23 januari 2011

Simhallen!


Idag skulle frugan jobba i staden. Jag och alice tog premiärturen till simhallen under tiden :) Vi åkte på vägen förbi min mamma och plockade upp henne. Hon fick följa med :) Alice ville i början en liten stund bara titta på alla andra som badade och simmade. Jag och mamma passade på att turas om att simma ett par längder.. Sen gick vi till äventyrsdelen där alice såg en rutschkana i vattnet! Jättekul tyckte hon, och fick öva en hel del på att få vatten i ansiktet :) det gick jättebra! Det va ett lyckat besök, mycket nytt för Alice och roligt hade hon! Efteråt skjutsade vi min mamma till nästa chaufför hon skulle åka med :) Sen åkte vi och hämtade mamma lotta som va färdigjobbad. Sen blev det en tur till ikea för att luncha. Därefter somnade tösen gott i bilen hem kan jag lova :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar