tisdag 21 september 2010

Tisdag


Idag slutade jag tidigt. Nästan samtidigt med frugan. Hon åkte hemåt och jag åkte och hämtade Alli på förskolan. Det är helt underbart att hämta henne, idag låg hon fortf och sov på madrassen när jag kom. Men en kompis till henne gick in och väckte henne och sa- Alice, din mamma är här! Och ut ur sovrummet kommer en nyvaken, glad tös utspringandes :) vi åkte hemåt och då va ju mamma Lotta redan hemma, Alice blir strålande glad ännu en gång! På posten hade vi fått en lapp om att vi hade ett paket att hämta i 'storstaden' så efter middagen åkte vi dit. Passade på att fika också, på ett visst condis :) Mysigt med fika ute allihopa! Sen blev det hem och läggning för alices skull. Frugan å jag kollade på en film hon inhandlat, 5barn och ett sandtroll hette den. En annorlunda film, lite söt och enkel. Helt klart sevärd. Till filmen knappade frugan på chilinötter och jag på en krabba, mums :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar