onsdag 1 september 2010

Bloggtime :)


Det har blivit lite slöare här på bloggen. Det erkänner jag. Dels beror det på att jag ju jobbar igen och prioriterar min lediga tid med att umgås med min fru och dotter iställetför att skriva om dom :) Också beror det delvis på att man faktiskt inte hinner göra så mycket roligt tillsammans med dom när man jobbar. Och det känns ju lite trisst att blogga om vardagssaker, som att vi ätit mat, badat barnet och varit ute med hundarna... Vi får väl se vad det blir av med min blogg... Visst, jag kan berätta om att jag idag har fått 2 (!)persontecken av barnen på jobbet. Fram till idag har de pekat på mig och sagt Sofi om mig. Men idag kom det plötsligt vid olika tillfällen, impulsiva tecken från 2 av barnen till mig. Tecknen var helt olika, och båda barnen var helt övertygade om att just dennes tecken för mig var det rätta :) Än är inget bestämt utan jag och vi ska känna oss fram. Jakten på mitt persontecken har startat! Spännande :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar