torsdag 1 juli 2010

Vilken dag :)

I morse jobbade frugan tidigt tidigt, och jag skulle på viktigt möte i stan halv 10. Viktigt å komma i tid. Nu mera helt ovan vid att behöva ställa väckarklockan, men igår var jag ju tvungen till det. Vid 7.00 ringde det och jag gick upp gjorde mig i ordning, då i lämplig tid vaknade Alice och morgonen flöt på med blöjbyte, frukost och hund promenad. Sen bar det iväg till Lottas syster K där jag lämnade Alice för att åka vidare. Jag är väldigt ovan vid att lämna iväg, och säga Hej Då till Alice, men det gick så bra så. K kände sig hedrad över äran att vara barnvakt :)

Mötet gick bra, redigt hur bra det vet jag dock inte ännu :) bara att hålla tummarna!!

När mötet var klart var hade Lotta mött upp K, hennes 2 pojkar och Alice utanför Leos Lekland. Jag åkte också dit. Vilket ställe!! Lotta berättade att Alice blivit helt till sig så fort de kommit in där. Ögonen blivit stora. Hon hade börjat klappa händerna och hoppa :-) Lycka, Lekland!!



Lite bilder från leklandet:


Alice busar i bollhavet


Ibland behövs inte lekmaterial för att busa. Man kan hoppa ner på rumpan och ställa sig upp igen, många gånger, om och om igen. Här håller mamma Lotta håller koll på balansen :)


Alice tittar när T och G spelar om mjukdjur.


Alice på höga höjder


Helt slut vid mellanmålet. Snabbvila :)


Alice och K


Ja, ja.. Antar att jag måste bjuda på den här bilden också.. Med lite övertalning och moraliskt stöd av G vågade jag åka värsta kanan!!! Jätte snabbt gick den :-) Ha ha.. Och roligt var det :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar